Houdini Puppy Escapes Crate

YouTube Preview Image

Our Yorkie puppy kept escaping from her crate and we couldn’t figure out how. So we set up a camera and went for dinner. when we came back this is what we saw…

Do You Want to Know What The World's Leading Dog Experts Know?
Get the 100 Greatest Dog Training tips eBook sent to your in-box immediately.

Comments

Melissa Tobin says:

Well yeah, a lot of people eat around 5 or 6 if they have a normal work schedule where they get up early, add that with summer hours it is light until like 9 or 10.

MissTrinityAnne says:

you’re a dumbass, obviously you have never had a puppy

headphones601 says:

Dinner while it’s still sunny outside?

iamcrazylikecrazy says:

hahahahaha awwwww…. glad i got a big puppy

rajatnigam14 says:

Poor puppy! She felt caged inside.

lusschisone says:

THAT WAS JUST TOO CUTE!!!!

tardis103 says:

OMG THAT IS SO CUTE UGH I JUST WANNA GIVE HIM A BIG HUGE AND KISS AWWWWWW

unicornhunter2012 says:

awwww!!!!

HayHay4 says:

I have a puppy just like this one and we have been through 3 pet crates cause she keeps escaping.

oXLadyGamer says:

I always end up on animal videos on youtube D:!

Chuxnutz says:

You’ll never take me alive coppers!

MishyPoo7 says:

LOL… I can only imagine what my little houdini puppy will do.

zombiehkitteh says:

this video is sssssssooooooooooooooo bad hahaha but cute dog

zac1roni says:

Kiwi is so adorable! Yorkies are all fluff.(most times) My little Ahi(Yorkie also) looks like a min pin when I bathe her. lol  Or as my hubby calls her…a little rat. 😀

nicolerocks1234100 says:

lol that was so cute

tenguseirei says:

Omg! That is one smart dog!!

ellietobe says:

While I understand the concept of crate training a puppy that young cannot hold it’s urine back no matter how small a crate you put it in. Even as they get older they can only hold their urine for short periods of time. A puppy this age should only be put in a crate that size for short lengths of time. You cannot watch a puppy to see when it has to go potty if it is shut in the crate most of the time.

ironmike65 says:

Cool. Funny how many ppl respond and don’t know the first thing on crate training. Educate yourself before you open your mouth on any topic in a harsh manner. Won’t sound so dumb imo

Kayla Willis says:

Aww so cute I’m getting one soon

Phi Ho says:

lol XD

Gabby Yates says:

Very smart!

zoetheshichon says:

Aww! I have a half shih tzu half bichon! Check her out on my channel!

lintymetal73 says:

Lol 007 puppy

lilAzIaNpride24 says:

lol

23456abby says:

Where did u get that crate its really cool

Angelina Abdeen says:

lol

devlovesjac2 says:

Stinkin cute! Where did you get that pretty crate??

cfrench61995 says:

HahahHa ssooo cute

cageybee777 says:

crate training is good for doggies. they feel safe in them. i remember how i trained the pug i used to have to go to sleep at night in his home. he loved his crate more than any place in his house. i would just say: “Lucky, go home. Go to bed.” he was on his way and would get comfy and would go to sleep. we didn’t even have to close his crate.

DaeyangSi says:

Please, inform me how this is animal abuse? I’m 100% sure you are younger then 10 for thinking this is abuse. Please, tell me.

DaeyangSi says:

For everyone saying this is animal abuse, please, tell me how. It is a carrier/crate. People put there dogs in these things when they need the dog out of the way or in a safer spot when they can’t have there eye on them. They are made for dogs. Clearly has space and the dog is able to move around. I mean sure he doesn’t like it very much but he wouldn’t be in there that long. So please everyone calm down.

carschmn says:

Clever little girl! Once the head and one shoulder are through, it’s over. I know that for cats if the whiskers and head will clear then the cat will. Apparently, it’s that way for Yorkie puppies, too.

BESTGIRL2011 says:

That’s such a cute story

glamourmonday01 says:

yaa the dog is supperr cute

Peyton Bowden says:

It’s a super cool crate. And she could obviously breathe.

Beshius says:

Check out our newest video! Puppy Vs. Hand

kamila tomczyk says:

u r just stupid

pinkrocker61401 says:

You sound like a stupid white preppy girl um like um like shut the fuck up and learn how spell and talk right oh yea get you fucking eyes checked the is holes in the front of the fucking crate.Why the fuck would they make a crate for dogs with no fucking holes retard.

dtowns2 says:

Omg hilarious lmao

Write a comment